Nevjerojatna moć vožnje

Dugo vremena je Specialized Levo viđen kao pionir u pogledu integracije i povezivanja. Također je dobro poznat po sjajnim svestranim karakteristikama, širokom spektru primjena i izvrsnom karakteru na dugim stazama. Na prvi pogled vizualno se nije puno promijenilo na novom Specialized S-Works Levo 2022, ali pogledajte bolje i vidjet ćete da je puni karbonski okvir sa svojih 150 mm hoda potpuno prerađen. To ne znači samo kako se Specialized pomaknuo prema progresivno sportskoj i prilagodljivoj geometriji te mješovitim veličinama kotača s prednjim 29" i 27,5" stražnjim kotačem. Specifikacije komponenata koje se sastoje od vilice FOX 38 s hodom od 160 mm i povratnog udara također su u potpunosti zamišljene za izvođenje staza. S obzirom na veliku bateriju od 700 Wh, težina od 22,04 kg za S4 veličinu čini ga i dalje laganijim biciklom u toj kategoriji. Novost je integrirani zaslon MasterMind smješten u gornjoj cijevi, koji zamjenjuje postojeći TCU i jedno je od najuočljivijih ažuriranja, privlačeći znatiželjne poglede.

Mix kotači, spretna vožnja
Ključ koji Specialized Levo čini tako okretnim je njegov namjenski dizajn kotača. Manji 27,5-inčni kotač straga omogućuje kratkim lančanicima da pruže zaigraniju vožnju, dok se 29-inčni prednji kotač kotrlja točno preko svega što se usudi spriječiti vam na putu.

Geometrija upravljanja
Referentna geometrija traga pruža vodeću kategoriju kontrole i sposobnosti. Izdašni kokpit Levo usmjerava vas na bicikl, optimizirajući vuču i kontrolu u zavoju.

Prilagoljiva geometrija
Budući da staze mogu biti razne, Levo-va geometrija može se prilagoditi svud. Kut cijevi glave može se podesiti između 63 i 65,5 stupnjeva, dok se visina bb-a može brzo i lako pomicati prema gore ili dolje za 7 mm kako bi se način upravljanja izbrusio iz stabilnog u okretan.

Suspenzija
160 mm hoda sprijeda i 150 mm stražnjeg hoda

Levarge Rate
Levo-ov brat, Stumpjumper EVO, osvojio je nagradu Pinkbike's Mountain Bike of the Year. U Specializedu su posudili progresivnu stopu poluge Stumpy EVO-a, ali je prilagodili da odgovara Levovom hodu, okretnom momentu i snazi. Rezultat su izvedbe ovjesa koje pružaju malu osjetljivost na udarce, potporu u srednjem hodu i nude usklađen, ali kontroliran, puni hod pri velikim udarcima.

Moć savijanja prostora i vremena
Levo pruža neusporedivu kombinaciju snage i isporuke, s maksimalnom snagom od 565 W i okretnim momentom od 90 Nm. Ovo je najsnažniji bicikl u svojoj klasi. Levoov kontroler daje svoj okretni moment tako glatko da vuču pronalazite na labavom, strmom terenu gdje se okreću drugi bicikli. Možete sjediti i vrtjeti visoki ritam za optimalnu snagu i učinkovitost tamo gdje drugi, manje profinjeni bicikli zahtijevaju da stojite i zgnječite pedale (i koljena). Levo isporučuje snagu poput prirodnog produžetka vas samih, a sposobnost glatkog, neometanog upravljanja isporukom sve ove snage temelj je onoga što ovaj bicikl čini tako sjajnim. To je ono što mislimo pod "upotrebljivom snagom".

Moć povjerenja
Levoov ekskluzivni motor Turbo Full Power 2.2 isporučuje snagu kojoj možete vjerovati da vas odvede duboko u divljinu i natrag, vožnju za vožnjom.

10 najvažnijih ažuriranja Specialized S-Works Levo 2022:

  • Potpuno redizajniran okvir s progresivnim, prilagodljivim konceptom geometrije.
  • Specialized 2.2 motor: još uvijek zasnovan na motoru Brose Drive S-Mag, ali s posebnim softverom za motor, hardverom i ažuriranim pogonskim remenom. 
  • Po prvi puta, Levo ima fiksni i integrirani zaslon: takozvani MasterMind evolucija je TCU-a i također je integriran u gornju cijev.
  • Puno pažljivih detalja: zaštita okvira straga, integracija magneta i senzora brzine, zaštita od udara za sjedište.
  • Mogući ovjes s vilicom FOX 38 i X2 suspenzijom.
  • Novi poklopac priključka za punjenje ima više razina brtvljenja i objavljuje rat vodi.
  • MicroTune: novi način rada omogućuje vam podešavanje asistencije motora u koracima od 10% i radi paralelno s postojećim trostupanjskim sustavom ECO, TRAIL i TURBO načina.
  • Sustav S-Sizing: novi Levo dolazi u šest veličina okvira, S1 – S6, a zahvaljujući kratkoj cijevi sjedala omogućuje vam odabir između 2 ili 3 veličine. To bi trebalo da vam preferirani stil vožnje, a ne vaša visina, odlučuje o veličini okvira s kojim idete. Veličine bi trebale odgovarati svima visokima od 149 do 198 cm.
  • Nije novo, ali važno, jer malo je eMTB-a za to sposobno: novi Specialized Levo potpuno je tih nizbrdo!