SIGURNOSNI OPOZIV BATERIJSKIH SKLOPOVA M1

Specialized dobrovoljno povlači iz uporabe manji broj baterijskih sklopova koji se prodaju kao originalna oprema i kao zamjenska oprema za upotrebu s električnim brdskim biciklima Turbo Levo i Kenevo 1. generacije proizvedenih između 2017. i 2019. Baterije povučene iz uporabe popravit će besplatno vaš ovlašteni Specialized trgovac.

Specialized Turbo Levo battery M1 CYCLES ET SPORTS

ZAHVAĆENI PROIZVOD: Ako posjedujete bilo koji od dolje navedenih modela bicikala ili ste zasebno kupili baterijski sklop Levo ili Kenevo 1. generacije, ovo povlačenje iz uporabe može se odnositi na vas. Potencijalno zahvaćeni baterijski sklopovi mogu se identificirati prema broju dijela (B9JE2045F, B9JE2056F, B9JE2065F, B9JE2076F, B9JE2098F)i datumu proizvodnje (studeni 2017. - ožujak 2019.), a oboje su zabilježeni na naljepnici na svakom baterijskom sklopu. Potrebno je ukloniti baterijski sklop s bicikla da bi se pročitala naljepnica. Posjetite www.specialized.com/safety-notices za detaljne upute o tome kako ukloniti baterijski sklop i saznati je li zahvaćen.

MODEL YEAR CATEGORY MODEL
2016-2018 LEVO LEVO FSR
2018-2021 LEVO LEVO HT
2018-2019 KENEVO  KENEVO FSR
2016-2021 PART SPECIALIZED M1 BATTERY

KOJI SU PROIZVODI OBUHVAĆENI?   Potencijalno zahvaćeni baterijski sklopovi mogu se identificirati prema broju dijela (B9JE2045F, B9JE2056F, B9JE2065F, B9JE2076F, B9JE2098F) i datumu proizvodnje (studeni 2017. - ožujak 2019.), a oboje su zabilježeni na naljepnici na svakom baterijskom sklopu. Potrebno je ukloniti baterijski sklop s bicikla da bi se pročitala naljepnica. Posjetite www.specialized.com/safety-notices kako biste saznali je li određeni baterijski sklop zahvaćen ovim povlačenjem iz uporabe. 

RAZLOG OVOG POVLAČENJA IZ UPORABE: Ako provodljiva voda (npr. slana ili klorirana voda) prodre u brtvu oko upravljačke pločice, npr. učestalim pranjem pod pritiskom, i dosegne određeno vrlo malo područje zaštitne pločice baterijskog sklopa, u vrlo rijetkim slučajevima može aktivirati kratki spoj koji bi zaobišao višestruke slojeve zaštite ugrađene u baterijski sklop. U dovoljno napunjenim baterijskim sklopovima to potencijalno može dovesti do toplinskog odbjega, koji predstavlja opasnost od požara i opeklina.

ŠTO TREBAM UČINITI AKO IMAM ZAHVAĆENI BATERIJSKI SKLOP: Nemojte puniti baterijski sklop dok ga ne popravi ovlašteni Specialized trgovac. Ako ima razinu napunjenosti 50% ili više, iz predostrožnosti biste trebali voziti svoj bicikl (u suhim uvjetima) što je prije moguće samo s ciljem smanjenja razine napunjenosti na manje od 50 % (ako je moguće, ne manje od 20% za dijagnostiku u trgovini). Ne izlažite bateriju nikakvoj vodi dok se ne popravi. Čak i nakon toga, nemojte koristiti visokotlačni raspršivač vode za čišćenje bicikla ili baterijskog sklopa. Upotrijebite suhu ili blago vlažnu krpu umjesto toga kako je navedeno u vašem korisničkom priručniku.

ŠTO ĆE SPECIALIZED UČINITI ZA ZAHVAĆENE VOZAČE: Ako je vaš baterijski sklop zahvaćen, Protea-Sport kao ovlašteni Specialized trgovac pregledati će i besplatno popraviti vaš baterijski sklop, što uključuje ponovno lijepljenje upravljačke pločice radi učinkovitijeg brtvljenja. Molimo Vas da nam se javite u poslovnicu na broj: 01/4611222 ili na e-mail: servis@proteasport.hr