The All-New Specialized Roubaix

Povezana slika

S najmodernijom tehnologijom u Silicijskoj dolini Specialized je osmislio bicikl koji je lakši i krući od njihovog Venge modela te aerodinamičniji ne samo od bicikla kojeg zamjenjuje, već i sadašnjeg Tarmac SL6 modela. Potpuno-novi Roubaix. Tehnički najnapredniji bike koji su napravili.

Četvrta generacija Specialized endurance cestovnog bicikla namjenjena za najtežu jednodnevnu utrku godine: Paris-Roubaix. ‘Smoother is faster’ moto je novog legendarnog Specialized Roubaix modela. Oni ne samo da žele učiniti svoje bicikle bržim kroz aerodinamiku i optimizaciju težine, već ujedno i povećavaju udobnost za vozače.

Slikovni rezultat za all new roubaix future shock

Potpuno novi  Future Shock 2.0  ima opciju podešavanja rebounda i kompresije. Isporučuje 20 mm aksijalne usklađenosti pomoću hidrauličnog amortizera koji amortizira vas, a ne bicikl. Ovaj novi sustav koristi uljni sistem za istovremenu kontrolu kompresije i povratnog prigušenja, a lako pristupačan brojčanik iznad lulice upravljača omogućuje podešavanje prigušenja u vožnji.

Slikovni rezultat za all new roubaix future pave

Novi nosač sjedala Pavé prva je kompatibilna cijev sjedala koja je aerodinamična. Počevši od istog dizajna D-oblika koji se nalazi na Tarmacu, Specialized je ugradio fleksiju kroz cijev i razvio novi dizajn obujmica u okviru. To čini sukladnost stražnje strane s prednjim krajem te se tako postiže glatka, uravnotežena vožnja, bez obzira na sve.

Roubaix će biti dostupan u jedanaest veličina, od 44 do 64. S-Works modeli koje koriste timovi dodatno će biti dostupni u veličinama 53, 57 i 59. Veličina timskih modela prilagođena je potrebama profesionalnih timova u smislu visine i dosega. Stoga, ove veličine su dostupne samo na vrhunskim S-Worksmodelima.

Geometrija novog Roubaixa vrlo je slična geometriji njegovog prethodnika. Specialized je povećao prostor za gume, što znači da možete ugraditi i gume do 33mm širine.