Turbo Creo SL

Turbo Creo SL

Ola ekipa, bacite smješak na lice, suzu u oko i krenite razmišljati o kreditu :)

Iz Specialized-ove tvornice snova izašao je  novi „high-performance“ električni bicikl, tehnološko čudo koje su razvijali zadnje tri godine. Voziti takav bicikl bi moglo promjeniti vaš stav o e-biciklima i to u pozitivnom smjeru. 

Trenutno je dostupan u pet izvedbi od kojih su tri predviđena za cestovnu vožnju, a ostala dva za istraživanje van asfalta (gravel). Gravel verzija ima oznaku EVO, te dolazi sa širim gumama, dropper cijevi sjedala i trunku je teži. Svi su vrhunske vozilice sa ulta tihim SL 1.1 motorom razvijenom u Specialized-u. Svi nude pomoć kod pedaliranja čak do 45 km/h, ovisno o tome za koje je tržište bicikl poizveden.

O težini nije potrebno nešto puno pričati jer je za ovu vrstu bicikla iznimno mala, pogotovo kad se uzme u obzir što sve ova svemirska naprava nudi. Konkurencija nudi nižu cijenu, gramažu sličnu ili veću ali domet i sve ostalo ide u prilog Cre-u. Plus što je Specialized :D

Creo SL je skup bicikl i još k tome električni, pa 'zakaj bi ja to uopće gledal', 'kaj to mene briga'. 'Huh... zato... Zato jer je budućnost stigla i nije više vezana samo za filmove i knjige. Creo graniči s naučnom fantastikom i vjerujem da će postati uobičajeno vozilo jako skoro, kao uostalom i svi ostali E-bicikli, automobili, romobili i 'ko zna kaj još'.

Turbo Creo izgleda kao da je upravo skinut sa zida 'USS Enterprisea', ubacili ga u 'Star Wars/Tron' mješalicu i eto ga. 

Karbon, magnezij, stuja, elektronika, aplikacija, konekcija, podešavanje svačeg nečeg u biciklu na vašem mobitelu. Naravno da je sve, ne tako dugo bio SF- sada više nije.

Pisac ovih redaka nije neki ljubitelj cestovnih bicikala, više sam brdsko okrenut. Gledajući 'kaj su sve napravili' na Creu, jedva čekam da se dokopam jednog za probu i uopće mi nije bitno koje je boje- jer ionako su sve boje totalno ludilo ('a to veli onaj kome je crno jedina boja vrijedna spomena') te koju ima opremu, gume i da li mi paše sjedalo i geometrija. 'Niš' od toga nije bitno. Remek djelo 'čudaka iz Morgan Hilla' je tu i to se treba voziti. Nadam se da mi se nebu svidjelo.

Tehnikalije škicajte niže.

Autor: Miroslav Oberški (Ober)

Slikovni rezultat za specialized turbo creo sl

Turbo Creo SL SW 2020

OKVIR: FACT 11r carbon, Open Road Geometry, front/rear thru-axles, fully integrated down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Boost™ 12x148mm
VILICA: Future Shock 2.0 w/ Smooth Boot, Boost™ 12x110mmmm thru-axle, flat-mount disc
PREDNJI KOTAČ: Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, CeramicSpeed bearings, 21h
STRAŽNJI KOTAČ: Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 240 internals, CeramicSpeed bearings, 24h
ZRAČNICE: Presta, 60mm valve
PREDNJA GUMA: S-Works Turbo, 700x28mm
STRAŽNJA GUMA: S-Works Turbo, 700x28mm
POGON: Praxis, Carbon M30, custom offset, Praxis, 46t, 110 BCD
RUČICA MJENJAČA: Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170
STRAŽNJI MJENJAČ: Shimano XTR M9050 Di2, Shadow Plus, GS cage, 11-speed
KAZETA: Shimano XT, 11-speed, 11-42t
LANAC: Shimano Dura-Ace
PREDNJA KOČNICA: Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc
STRAŽNJA KOČNICA: Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc
VOLAN: S-Works Carbon Hover Drop, 125x75mm
GRIPOVI: Roubaix S-Wrap
LULA VOLANA: S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
SJEDALO: Body Geometry S-Works Power, carbon rails
CIJEV SJEDALA: S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
OBUJMICA CIJEVI SJEDALA: Alloy, 30.8mm
MOTOR: Specialized SL 1.1, custom lightweight motor
UI/REMOTE Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
BATERIJA: Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
PUNJAČ: Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
OŽIČENJE: Custom Specialized wiring harness w/ chargeport
PEDALE: Specialized Dirt