Povrat i reklamacije

Ako je artikl kupljen unašoj poslovnici najlakše i najsigurnije je da se u poslovnicu osobno vrati. Tako imate mogućnost odabira drugog artikla koji Vam više odgovara ili lakšeg povrata novca. Ako povrat u poslovnicu iz nekog razloga nije moguć onda je potrebno postupiti po slijedećim uputama.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje i koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu: info@proteasport.hr. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara iz nekog razloga poštarinu snosi sam u oba smjera(povrat na našu adresu i slanje zamjenskog artikla). Pošaljite ga na našu adresu i javit ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.

Vraćeni artikl mora biti u originalnom pakiranju s naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte originalno pakiranje i ne pišite po njemu. Ako vraćate odjeću ili obuću, ista mora biti nekorištena s izvornim naljepnicama ako postoje.

Važno je na paket jasno istaknuti natpis: POVRAT

Zadržavamo pravo odbiti povrat artikala koji nisu vraćeni u skladu s navedenim uputama.

Poštarinu u oba smjera snosi kupac. Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavne službe po Vašem izboru. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo s našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku.

Nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika. Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 radnih dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu.

Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, gotovinom u našoj poslovnici, virmanom na Vaš tekući račun ili storniranjem kartične uplate unutar 5 radnih dana.

Postupak povrata artikala kupljenih u Protea-Sport poslovnici:

  • Povrat, zamjenu ili reklamaciju možete izvršiti u Protea-Sport poslovnici u roku od 14 dana
  • Povrat, zamjena ili reklamacija se vrši isključivo uz predočenje originalnog računa
  • Sve artikle i njihova pakiranja/ambalažu potrebno je vratiti u originalnom stanju. Nikako nemojte lijepiti bilo šta na kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu. Preporučujemo Vam korištenje dobivene kutije ili vrećice Protea-Sport
  • Naši prodajni savjetnici pregledat će robu, te potvrditi povrat, zamjenu ili reklamaciju ukoliko su razlozi legitimni
  • Zamjenu artikla ili povrat uplaćenih sredstava vršimo odmah nakon potvrde povrata/reklamacije u poslovnici, ovisno o načinu plaćanja prilikom kupnje.
  • Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Protea-Sport može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju javiti na tel.br. 01/ 4611-222 , na e-mail info@proteasport.hr ili pisanim putem na adresu: Protea-Sport d.o.o., Zagrebačka cesta 205, 10000 Zagreb sa naznakom Reklamacija.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe ili broj računa.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije okvira ili dijela bicikla potrebno je dostaviti:

  • Kopiju računa bicikla
  • Kopiju jamstvenog lista bicikla
  • Fotografiju cijelog bicikla
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira okvir ili dio (iz više kutova)
  • Fotografije serijskog broja bicikla (nalazi se ispod osovine pogona)

Kod reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je sljedeće:

  • Račun artikla
  • Fotografiju cijelog oštećenog artikla
  • Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)
  • Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji)
  • Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl. Molimo Vas da fotografije budu jasno vidljive i ne veće od 1MB po fotografiji.

U slučaju reklamacije pojedinog artikla, opreme ili odjeće potrebno je:

  • fotografirati cijeli oštećeni artikl,
  • fotografirati jasno vidljiv detalj oštećenja (iz više kutova)
  • fotografirati serijski broj artikla (ako postoji).

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.

Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.

Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su: gume, zračnice, kočnice, bužiri kočnica i mjenjača, sajle kočnica i mjenjača, pakne kočnica, žarulje, zupčanici pogona, lanac i kazeta, kranzevi, obruči, baterija itd.

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Za svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.

Uporaba artikla/bicikla tijekom natjecanja, javnih događanja, najma ili aktivnosti za koje određeni artikl/bicikl nije predviđen uvelike smanjuje vijek upotrebe, te u tom slučaju artikl nije pokriven jamstvom.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

 

Odgovornost za materijalne nedostatke

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara:

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci:

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.

Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci:

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci. Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora
Informacije o kupnji